16 Ekim 2010 Cumartesi

cufff cufff tren yolcusu kalmasın.


güzel bir pazar gezisi kısada olsa çok eğlenceliydi.gerçi bir kaç sorun yaşadım ama olsun,yğit bey sağolsun wenice mağazından paşaya mont bakalım diye girdik ama ben mağazadan atılmadığıma şükrettim çünkü yiğit okadar zevkle mağazada koşuşturuyorki kah vitrinde kah kapıda,tabi bende peşinden elimde annesinin beğendi kıyafetlerle hatta bir ara bende iki kez kapıdan adım attım ve bir ses ve bütün gözler üzerimde bende bir şakınlık dııııd dıııd dıııd kıyafetlerin üzerindeki alarmlar zınzınnn ötüyor.bende biraz kızarma oldu farkındayım. yiğit sayesinde ünvanımız kapkaççılıga çıkacaktı.bir arada trene takıldık bizimki treni görünce bu arada yemek yiyordu,trene afedersin yiğit öküzün trene baktığı gibi bakıyor ve dit ditt dittt diye bağırıyorduki arasıda cık cıııkklayarak çok heyecanlanmıştı.ama okadar tatlıydıki o yüz ifadesi unutamıyorum yaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder