28 Nisan 2011 Perşembe

28.04.2011

Ne garip dimi her yıl yeni bir yaş,yeni heyecanlar,yeni mutluluklar,tabi beraberinde yeni üzüntüler hatalar. maalesef hiç istenmesede hayat işte güzellikleriyle hayatımızı renklendiren üzüntüleriyle bizi olgunlaştıran...bugün yeni bir yaşa daha adım attım. bugün doğumgünüm.mutlumuyum? evet ::)) çok güzel ailem,dostum,arkadaşlarım var.(sabahın erken saatlerindede ilk hediyemi küçük adamdan aldım ismi lazım değil başharfi yiğit.çok güzel bir çiçek.tşk.)ama içimde bir burukluk var tabiki işim,13 senedir çalıştığım işyeri artık bana çok ağır geliyor.gerçi 2 gün sonra işten ayrılacağım aslında son 4 senedir hep yapmak istediğim ama birtürlü gerçek olamayan isteğim sonunda olacak.ama neden içimde bir burukluk var.son 12 senedir herşeyimi paylaştığım ve her yıl birlikte coşup eğlendiğimiz yıllık izinlerinde bile beraber çıktığımız dost canlısından ayrılacaktım ondandır galiba..artık hergün görüşemeyeceğiz...zor bir dönem geçiriyorum bu konuda.umarım hiç bir zaman ayrılmayız ayrı olsak da seninle arkadaş...
iyiki doğdum şükretmek lazım dimi...




1 yorum:

  1. her zaman diyorum canım bizlerde bir problem var diye.hakkettenede var.zaten buraya kıl oluyorum bide sen kalkmış burukluk var diyosun.adamı hasta etme emineee..
    sen gitki bende kolayca gidebileyim
    bu arada yiğit sana yaşını göstermediğin için maççallah diyo.
    başka bir yerde daha iyişartlarda görüşmek dileğiyle aklını başına toplaaaaa

    YanıtlaSil