12 Mayıs 2011 Perşembe

CAN DOSTUMA


Güzelliği görme yeteneğini kaybetmeyen asla yaşlanmaz.evet doğru evet benim böyle bir candostum var.herkesin gerçek bir dostu yoktur belkide olsada benim arkadaşım kadar hayata güzel bakan biri daha yoktur heralde.yaşadığı tüm zorluklara ve olumsuzluklara karşı yine hayata inat gökkuşağı gibi rengarek sabah güneşi gibi aydınlık deniz dalgaları gibi coşkuludur...öyle güzel bakarki herşeye etrafındaki kişilerede aşılar güzel görme yeteneğini.buda nerden çıktı derseniz onu kaybetmekten çok korkuyorum,hepimiz birgün bu dünyadan göç edicez ama ben onu hayattayken onun nekadar mükemmel biri olduğunu söyleyeyimki sonra pişman olmayayım,ne demişler,sevdiğiniz kişilere onlara sevdiğinizi söylemekten sakınmayın söyleyin söyleyelim.seni seviyorum can dostum.

CAN YÜCEL' DEN BİR KAÇ SATIR ANLATIYOR SENİ.

İnsanlar vardır; sakin akan bir dere...
İnsanı rahatlatır, huzur verir gönüllere.
Yanında olmak başlı başına bir mutluluk.
Sesinde, görüntüsünde tatlı bir durgunluk.

anladın sen onu,iyiki varsın,İyi ki sevmişim seni hem aldın hem çaldın helal helal sana

4 yorum:

  1. Bence dostun arkadaşın çok şanslı. bak! senin gibi candan seven bir dostu var
    keşke herkez senin gibi olsa

    YanıtlaSil
  2. şişş bana bak
    o aynadaki yüz benim dimi
    ama aynaya bakan başkası
    yani öyle umuyorum
    amanın yaşlanınca böylemi olucam hemen bir estetik cerrah bulmam lazım:)

    YanıtlaSil
  3. cerraha ihtiyacın yok diye düşünüyorum doğrumu...

    YanıtlaSil