1 Haziran 2011 Çarşamba

yazık ayakkabıya


Bugün yine hergün düzenli olarak gitmeye çalıştığım parka gidip sporumu hareketlerimi yapıyorum.uzun bir yürüyüşten sonra hareket yapmakta yorduğu içinde biraz oturayım şöyle yeşilliğe dedim oturdum suyumu yudumluyorum,ıııyyy oda ne suyu püskürtmek zorunda kaldım.bu arada pardon.napayım karşı caddedeki gayet modern bir sitenin kapısından daha 30lu yaşlarda bir kadın annelerimizin giydiği ayakkabıdan giymiş.giymişde diyemiyorum çünkü kırolar gibi üstüne basmış,buda bişey değil sol ayağında çorap yokmu diye bakıyorum bidaha bakıyorum.varmış ama ayak tabanının altı olduğu gibi yırtılmış.gözlerim kamaştı kaldı yuhhh yani dedim hiç yakışıyormu sana be kadın.ayakkabı ayakkabı olduğuna pişman olmuştur valla.ama olan bana oldu nedense midem kalktı kaçtım hemencicik oradan.yarın başka bir park bulmalıyım kendime...sizin oralarda varmı acaba park?

2 yorum:

  1. ben sana diyorummmm gel hüsoyla takıl şu yan tarafta diye ekmek elden su gölden
    :)
    ohahahaaa

    YanıtlaSil
  2. iki canbaz bir ipte oynamaz.

    YanıtlaSil